fbpx

Waar kunnen wij bij helpen?

Helpdesk-aan-Huis richt zich op het Midden- en Kleinbedrijf (MKB) en de particuliere markt. Steeds meer bedrijven kiezen voor hybride (deel thuis) werken. Daarop moet de bedrijfsvoering deels worden aangepast. Het is goed om die eens tegen het licht te (laten) houden en te (laten) actualiseren daar waar het kan. Helpdesk-aan-Huis neemt die zorg graag over.

U kunt zelf een pakket samenstellen van de zaken die voor u belangrijk zijn. Er zijn geen vaste periodieke kosten tenzij u producten afneemt waarbij daar wel sprake van is. Maar dan staat dat specifiek bij het product vermeld.

 

Momenteel kunt u uit de volgende producten een pakket samenstellen:

 

Ook incidentele zaken zoals het overzetten van data, programma's en profielen en andere hulpvragen behoren tot de mogelijkheden.

En het mooie is, bijna alles gebeurt en kan op afstand. En het kan in overleg ook buiten kantooruren.

De ontwikkelingen binnen automatisering gaan zo snel dat het niet meer bij te houden is voor de gewone gebruiker.

 Helpdesk-aan-Huis biedt hiervoor goede oplossingen. U krijgt:

Dus; heeft u behoefte aan één organisatie die (bijna) alles op het gebied van ICT voor u uit handen neemt of daarin kan adviseren, neemt u dan vrijblijvend contact op voor een kennismakingsgesprek. U kunt bellen naar +31 6 1977 6946 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Wij komen graag bij u langs of we plannen een online afspraak, dat wel zo plezierig, beter voor het milieu en scheelt reistijd.

Hits: 1159

Related Articles