fbpx

Waar kunnen wij bij helpen?

Helpdesk-aan-Huis richt zich op het Midden- en Kleinbedrijf (MKB) en de particuliere markt. Steeds meer bedrijven kiezen voor hybride (deel thuis) werken. Daarop moet de bedrijfsvoering deels worden aangepast. Het is goed om die eens tegen het licht te (laten) houden en te (laten) actualiseren daar waar het kan. Helpdesk-aan-Huis neemt die zorg graag over.

U kunt zelf een pakket samenstellen van de zaken die voor u belangrijk zijn. Er zijn geen vaste periodieke kosten tenzij u producten afneemt waarbij daar wel sprake van is. Maar dan staat dat specifiek bij het product vermeld.

 

Momenteel kunt u uit de volgende producten een pakket samenstellen:

  • APK van computers, laptops. mobieltjes, tablets, etc. (gebeurd allemaal op afstand tenzij anders afgesproken)
  • Backup- en werken in de cloud functionaliteit (te vergelijken met OneDrive). Deze wordt op maat ingericht.
  • Beveiligingsabonnement (veel meer dan een softwarepakket). Wij zorgen voor de realtime software en bewaken deze periodiek.
  • Installeren en instellen en eventueel overzetten van een mailprogramma.
  • Alle overige installaties.
  • Aanschaf van software (op eigen naam)
  • Het registreren van domeinnamen en hosten van websites.

 

Ook incidentele zaken zoals het overzetten van data, programma's en profielen en andere hulpvragen behoren tot de mogelijkheden.

En het mooie is, bijna alles gebeurt en kan op afstand. En het kan in overleg ook buiten kantooruren.

De ontwikkelingen binnen automatisering gaan zo snel dat het niet meer bij te houden is voor de gewone gebruiker.

 Helpdesk-aan-Huis biedt hiervoor goede oplossingen. U krijgt:

  • één aanspreekpunt die alle problemen voor u oplost. Dus geen tussenpersoon.
  • directe hulp op afstand als dat nodig is. Dit zowel voor uw pc, laptop, tablet en smartphone.
  • U zit nergens aan vast. Alles gaat op basis van uurtarief afgerond per kwartier of op basis van een vooraf afgesproken prijs.
  • regelmatige controles en updates van uw systeem (die in overleg worden ingepland).
  • doorlichting van het systeem (hard- en softwarematig).
  • uitgebreide specificatie van de verrichte werkzaamheden op de maandfactuur.
  • de mogelijkheid om achteraf te betalen (termijn is standaard 14 en maximaal 30 dagen).

Dus; heeft u behoefte aan één organisatie die (bijna) alles op het gebied van ICT voor u uit handen neemt of daarin kan adviseren, neemt u dan vrijblijvend contact op voor een kennismakingsgesprek. U kunt bellen naar +31 6 1977 6946 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Wij komen graag bij u langs of we plannen een online afspraak, dat wel zo plezierig, beter voor het milieu en scheelt reistijd.

Related Articles