Escan antivirus suite


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$print in /home/ajservices/domains/helpdesk-aan-huis.nl/public_html/templates/ijoomla04/html/com_content/category/blog_item.php on line 32
Afdrukken
Laatst bijgewerkt: donderdag 23 april 2015 Gepubliceerd: woensdag 18 maart 2015
Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Escan antivirus suite kan worden verwijderd in de meest uitgebreide modus van de Revo Uninstaller.

Avira scan blijft hangen


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$print in /home/ajservices/domains/helpdesk-aan-huis.nl/public_html/templates/ijoomla04/html/com_content/category/blog_item.php on line 32
Afdrukken
Laatst bijgewerkt: zaterdag 24 oktober 2015 Gepubliceerd: donderdag 02 april 2015
Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Vraag: Ik gebruik Avira Free Edition. Deze voert wekelijks een complete scan uit. Tot nu toe is dat altijd goed gegaan maar opeens blijft hij altijd bij hetzelfde bestand hangen. Hoe kan dat?

 

Antwoord: Het bleek dat op deze computer ook Trusteer was geïnstalleerd. Ook dit is een beveiligingsprogramma (wordt geadviseerd door de ING). Deze was door de klant al een tijd geleden geïnstalleerd en heeft nooit problemen opgeleverd. Aangezien je als gebruiker er nooit iets aan hoeft te doen, vergeet je dat hij ooit is geïnstalleerd omdat hij op de achtergrond draait en nooit meer vraagt om updates te installeren. Dat gebeurt namelijk op de achtergrond. Het is echter nooit verstandig om meerdere beveiligingsprogramma tegelijkertijd op één apparaat te laten lopen. Uiteindelijk levert dat altijd problemen op en het apparaat wordt er ook traag van. Avira opnieuw installeren had geen effect. Daarom heb ik Trusteer verwijderd. Dit een wat onduidelijk proces omdat het niet een standaard deïnstallatie is zoals u misschien gewend bent. Na het verwijderen van Trusteer liep de Avira scan weer als een zonnetje.

 

Komt u er niet uit, neemt u dan gerust contact met mij op. op afstand kan ik dit voor u doen.

 

© 2 april 2015 Helpdesk-aan-Huis

[solved] Logmein unattended access problems


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$print in /home/ajservices/domains/helpdesk-aan-huis.nl/public_html/templates/ijoomla04/html/com_content/category/blog_item.php on line 32
Afdrukken
Laatst bijgewerkt: vrijdag 08 juni 2018 Gepubliceerd: donderdag 10 november 2016
Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

1. Start / Run services.msc
2. Look for the LMI_Rescue_UA service
3. Right click on the service and select 'properties'. The full name of the service will be displayed there, select it, then right click and copy it.
4. Initiate a command prompt with Run as administrator.
5. Type in the following command: sc delete LMIRescueUA_number (e.g.: sc delete LMIRescueUA_2030590) 
6. The following message should appear in the Command Prompt: [SC] DeleteService SUCCESS 
7. Reboot the machine 
8. Try to setup Unattended Access again.

Powered by Spearhead Software Labs Joomla Facebook Like Button