Over ons

Laatst bijgewerkt: vrijdag 18 maart 2016 Gepubliceerd: woensdag 20 januari 2016

Helpdesk-aan-Huis is als eenmanszaak op 1 september 2008 van start gegaan. Waar ik me in het begin richtte op de particuliere markt, vindt er nu steeds meer een verschuiving plaats naar het MKB. Inmiddels heb ik een ruime ervaring opgedaan bij autogarages, fysiotherapeutenpraktijken en huisartsenpraktijken. Dat betekent ook dat ik bekend met de installatie en het onderhoud van (beveiligde) netwerken en de branchespecifieke software. Dat is voor veel van hun collega's weer een reden is om ook mijn hulp in te schakelen. U kunt bij mij voor zeer veel zaken terecht zowel op hardware en softwaregebied. U wordt snel geholpen (meestal kan het nog dezelfde dag (tenzij u 's avonds belt). Het meeste werk doe ik op afstand waardoor u snel kunt worden geholpen. Dat lukt natuurlijk alleen wanneer er een internetverbinding (mogelijk) is.

Ik geloof niet in adverteren maar wel in mond tot mondreclame. Dat is ook de reden dat u nooit advertenties van mij hebt gezien de laatste jaren.

Oorsprong

Daarvóór heb ik een hoop ervaring opgedaan in de ICT in het bedrijfsleven. Van programmeren tot helpdesk ondersteuning. Van bouwen van websites tot hosting ervan. Van het maken van backups tot infrastructuur in de cloud. Van het repareren van computers en laptops tot het configureren ervan. Van het opzetten tot het onderhouden van een netwerk. Kortom, ik ben zeer allround.

Toch kan je niet overal een expert in zijn maar dat betekent niet dat ik u niet verder kan helpen. Want inmiddels heb ik een flink netwerk van collega's opgebouwd die ook in de ICT zitten. Dus als ik iets niet kan, geef ik dat graag toe maar verwijs u dan ook naar iemand door waarvan ik zeker weet dat hij/zij het wel kan.

Vanaf het begin tot nu heb ik een relatie opgebouwd met ruim 1.000 individuele klanten zowel op de particuliere en zakelijke markt (ruim 170). De meeste naar volle tevredenheid van beide partijen. De meeste klanten komen ook graag terug. Wanneer ik naar hun beweegredenen vraag krijg ik diverse antwoorden:

  • het plezierige persoonlijke contact
  • communicatie in Jip en Janneke taal
  • duidelijk afspraken
  • snel geholpen
  • de expertise
  • de ruime openingstijden.
  • snelle levering van hardware.
  • het totaalpakket

© 2016-01-20

Hits: 6053
Powered by Spearhead Software Labs Joomla Facebook Like Button